خنده و عشق

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

نمی دانم تو می خوانی ز چشمم حرفهایم را نمی دانم تو می بینی نگاه بی صدایم را که می گوید بدون مهربانیهای بی حدت... بدون عشقتو، هیچم..

http://picup.a-w.ir/uploads/13667887745.jpg

کدام عضو مرد است که هیچ استخوانی ندارد، پررنگ است، دوست دارد تلمبه بزند و در عشق بازی نقش مهمی دارد؟............. اون عضو، «قلب» است، البته نظر شما هم محترم است

http://69e.ir/uploads/posts/2013-07/1373992348_eyes-boy.jpg

اگه بتونی دیگری رو همون طور كه هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی ، عشق تو واقعی است


دلم می خواهد نامت را صدا كنم !
یك طور دیگر!
جوری كه هیچ كس صدایت نكرده باشد !
یك طور كه هیچ كس را صدا نكرده باشم !
دلم می خواهد نامت را صدا كنم !
یك طور كه دلت قرص شود كه من هستم ,
یك طور كه دلم قرص شود كه با بودن من ، تو هم هستی ‌!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
من كسی را كه مرا بخاطر خوبی هایم می خواهد نمی خواهم ، كسی را می خواهم كه با دانستن بدی هایم بازهم مرا می خواهد
 
 
 
 
 
 
 
 


|پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A